Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Så där ja...

Av mamsi - 8 februari 2012 07:15

Har länge velat börja blogga igen bara för att skriva av mig och nu är jag igång!  

Tänker inte gå ut med att jag har en ny blogg till alla jag känner utan vill helt enkelt bara vara anonymt "ensam" med mina tankar, vardag och upplevelser.

Tänker skriva om lite av v arje men mest fokusera på min viktnedgång och träning. Eller min planerade viktnedgång! Har varit mullig/kraftig/både lite och mycket överviktig till och från i hela mitt liv egentligen.

Nu 49 år, ligger jag på ca 15 kg för mycket och sa till mig själv för två veckor sen att nu får det vara NOG!! När jag fyller 50 nästa år ska jag vara smal, och det för resten av mitt liv!

Har fastnat för lchf som jag känner passar mig perfekt och sedan jag började mitt nya lchf-liv för två veckor sedan har jag också börjat träna en del   och känner mig hur inspirerad som helst! Måtte det nu bara hålla i sig!!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamsi - 9 februari 2012 15:10

Huvudvärk. Ingen arbetslust. Chefen är borta några timmar så jag passar på att blogga och fb:a. Har iofs skrivit ut en faktura också, ojoj...så lite har jag minsann jobbat     Intog en omelett på tre ägg med knaperstekt bacon och riven ost som ...

Av mamsi - 8 februari 2012 17:14

Känner mig matt, omskakad och så ledsen. En kollega frågade mig igår om jag hade sett det senaste avsnittet av Sofias änglar, vilket jag - usel TV-tittare som jag är - inte hade gjort. Hon berättade att en bekants dotter hade varit med denna gång...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards