Alla inlägg den 9 februari 2012

Av mamsi - 9 februari 2012 15:10

Huvudvärk. Ingen arbetslust. Chefen är borta några timmar så jag passar på att blogga och fb:a.

Har iofs skrivit ut en faktura också, ojoj...så lite har jag minsann jobbat  


Intog en omelett på tre ägg med knaperstekt bacon och riven ost som lunch, så nu är jag laddad inför kvällens pass: spinning och bodybalance.
Känns otroligt bra att jag har hittat flytet med träningen! Har en bra rutin och tränar fem dagar i veckan, blandad träning, precis som mitt mål var! Spinning varvat med bodypump och bodybalance el yoga!


Har också hittat rutiner kring maten och vet nu vad och hur jag kan äta för att inte överstiga kolhydratgränsen per dag. Det mest fantastiska med lchf är att jag nästan aldrig är hungrig!!   

Känns som om jag kommer att uppnå mitt första mål...att vara smal till sommaren! Mitt nästa mål är att behålla vikten och vara fortsatt smal när jag fyller 50 nästa år och resten av mitt liv!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards